Аккредитация

Программалык аккредитация

1.1 Окуу планынын жана программалардын билим берүү стандартынын,базистик окуу планынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.2 Окуу-методикалык камсыздоонун билим берүү стандартынын талаптарына жана кызыкдар тараптардын керектөөлөрүнө ылайык келүүсү
1.3 Жетишүү маалыматтык ресурстардын (окуучулардын контингентине,анын ичинде окуу тилдерине карата окуу-методикалык адабияттардын фонду) болушу
Должностные инструкции
1.4 Билим берүү программасынын жана окуу-методикалык камсыздоонун мазмунун жакшыртуу максатында кызыкдар тараптардын күтүүлөрүн,керектөөлөрүн жана канааттануусун мезгилдүү баалоонун жана маалыматтык коопсуздукту камсыздоонун колдонуудагы механизмдин болушу
Күчтүү жактары
Алсыз жактар
2.1 Окуутунун пландаштырылган максаттарынын болушу
2.2 Окутуу-тарбиялоо процессинде инновациялык технологияларды жана методдорду колдонуу
2.3 Окутууну баалоодо жана корректировкалоодо кайтарым байланыш механизминин болушу
2.4 Билим берүү стандартынын талаптарына ылайык окуудагы жетишкендиктерди баалоонун обьективдүү жана ачык-айкын системасынын болушу
2.5 Окуучуларга баалоонун колдонулуучу эрежелери,жол-жоболору жана жыйынтыктары,ошондой эле аларды кайра кароонун жол-жоболору жөнүндө маалымдоо системасынын болушу
2.6 Коопсуз,өнүктүрүүчү жана психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөрүн камсыздоо,билим берүү процессинде ден соолукту сактоочу ыкмаларды колдонуу
2.7 Ички жана тышкы баалоонун,системалуу мониторинг жүргүзүүнүн жыйынтыгы боюнча окуучулардын натыйжаларынын динамикасы
2.8 Кызыкдар тараптардын кайрылууларына жана арыздарына таасир этүүнүн иштелип чыккан жана ишке киргизилген жол-жоболорунун болушу
3.1 Педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
3.2 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү,ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечидерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
3.3 Педагогикалык кадрларды үзгүлтүксүз кесиптик өнүктүрүү,алардын квалификациясын жогорулатуу жана мотивациялоо системасынын болушу
Күчтүү жактары
Алсыз жактар
4. МАТЕРИАЛДЫК-ТЕХНИКАЛЫК БАЗА
4.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары,лабороториялар,компьютердик класстар,спорт зал) болушу
4.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо (экологиялык,санитардык эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук,эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
4.3 Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу
Күчтүү жактары
Алсыз жактар