Институционалдык аккредитация

1.1 Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички акктардын болушу
1.2 Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын,кызыкдар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы планынын болушу
1.3 Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын түзүмдөрдүн болушу
1.4 Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу,аларды сактоо (билим берүүнүн жана инсандын,маданий көп түрдүүлүтүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы
1.5 Ишти баалоо,пландоо,уюштуруу,ошондой эле билим берүү коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу
1.6 Кызыкдар тараптарды тартуу менен менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу
1.7 Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын,веб-сайттын,электрондук почтанын болушу
Күчтүү жактар
Алсыз жактар
2.1 Педагогикалык,административдик,окуутучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алууну(жумуштан бошотуунун) обьективдүү критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол- жоболордун болушу
2.2 Штаттардын комплекттелишинин,педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү
2.3 Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү,ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону,анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
2.4 Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу
Күчтүү жактар
Алсыз жактар
3.1 Билим берүү процессинин катышуучуларына,анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын,жайлардын жана материалдык ресурстардын(жабдылган окуу класстары,лабораториялар,компьютердик класстар,спорт зал,актылар залы,медициналык пункт,ашкана)ошондой эле жашооүчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын(эгерде болсо) болушу
3.2 Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо(экологиялык,санитардык эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер,өрткө каршы коопсуздук,эмгекти когоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
3.3 Материалдык техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу
Ресурстарды башкаруу
4.1 Финансылык пландоо системасынын болушу
4.2 Кошумча финансы ресурстарын тартуу,бөлүштүрүү жана отчёттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу
4.3 Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо,баалоо,талдоо жана пландоо механизминин болушу
Күчтүү жактар
Алсыз жактар

Институционалдык аккредитациялоо